Nopea Service Desk ja luotettava palvelu
Jukka arvostaa asiakkaana hyvää palvelua ja saatavuutta. Hänen mielestään yhteydenpito on ollut helppoa ja servicedeskin palvelu nopeaa. ”Saan vastauksen ripeästi, kun laitan viestiä. Arvostan erityisen paljon, että homma saattaa olla jo hoidettu, kun otan yhteyttä. Pidän myös siitä, että ongelmia ei ole ilmennyt yhteyksien kanssa ja voin luottaa hyvään palveluun.”
”Voisin suositella näillä kokemuksilla Advaniaa, koska hommat ovat pyörineet hyvin ja olemme tulleet hyvin juttuun.”
Jukan mielestä toimiva yhteydenpito on tärkeää asiakassuhteen ylläpitämisessä, sillä palvelun laatu on ollut hyvää ja akuutit toimenpiteet on aina hoidettu. Heidän omilla asiakkaillaan on usein ollut myös omia toiveita, mutta Fokus on hoitanut nekin mallikkaasti.
”Itse en kerkeä tutustumaan ja miettimään kaikkia it-asioita, joten toivon kumppanilta jatkuvasti uusia kehitysideoita. Otamme aina hyviä ideoita ja ehdotuksia vastaan. ”
Jukka uskoo, että tapahtuma-ala tulee tulevaisuudessa muuttumaan enemmän virtuaaliseksi päin, varmasti tämän hetken poikkeustilanteenkin takia. Lisäksi tietotekniikka tulee lisääntymään myös tapahtuma-alalla paljon ja asiakkaat tulevat vaatimaan tietotekniikasta yhä enemmän. Tällöin Advanian on varmistettava, että etäyhteydet ja laitteistot toimivat jatkossakin moitteettomasti, jotta yhteydet toimivat tarvittaessa laajallekin yleisömäärälle maailmalla.
Jukan mielestä tapahtuma-alalla parasta on monipuolisuus, sillä harvoin on samanlaista päivää. Tapahtumissa näkee paljon erilaisia asiakkaita ja tilaisuuksia, kun on messujärjestäjästä konserttikävijään asiakkaita. Tällä hetkellä tarvitaan paljon mielikuvitusta ja uusia ideoita mahdollisesti uudenlaiseen tapahtumajärjestämiseen tulevaisuudessa, jos tapahtumia tullaan järjestämään enemmän esimerkiksi etäyhteyden kautta.
Advanian palveluilla ja laitteilla on erityisen tärkeä merkitys KOKO Lahden toiminnassa, jotta varmistetaan jatkossakin KOKO Lahden monipuoliset ja laadukkaat tapahtumat.
Jukan mielestä toimiva yhteydenpito on tärkeää asiakassuhteen ylläpitämisessä, sillä palvelun laatu on ollut hyvää ja akuutit toimenpiteet on aina hoidettu. Heidän omilla asiakkaillaan on usein ollut myös omia toiveita, mutta Advania on hoitanut nekin mallikkaasti.