

24.04.2025
Advania auttoi Finnlinesia ottamaan pilviympäristön hallinnan omiin käsiin
Kun merenkulku on ytimeltään logistiikkaa, täytyy myös taustajärjestelmien toimia saumattomasti. Finnlinesilla haluttiin varmistaa, että pilvipalveluiden hyödyntäminen on mahdollisimman hallittua, kustannustehokasta ja...
Lue lisääKaikki asiakastarinat


Digitaalinen työympäristö
Fresh Intranetin käyttöönotto tehosti Spondan sisäistä viestintää
26.03.2025
Digitaalinen työympäristö
Inkeroisten monitoimitalon suunnittelussa huomioitiin AV-tarpeet alusta lähtien
06.03.2025




Contact Center
Retta Isännöinti hyödyntää Genesys Cloudia asiakaspalvelunsa kehittämiseen
24.10.2024
Digitaalinen työympäristö
VAKEn intranetista entistä raikkaampi ja monipuolisempi Freshin avulla
03.09.2024
Digitaalinen työympäristö
Vaasan Sähkö otti Fresh Intranetin edistämään sisäistä viestintää ja sen vaikuttavuutta
02.09.2024

Pilvipalvelut
Virtuaalinen työpöytäratkaisu paransi Keusoten loppukäyttäjäkokemusta ja vähensi IT-kustannuksia
05.06.2024
Contact Center
Toimintavarma Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisu sopii hälytyskeskuksen vaatimuksiin
18.01.2024
Digitaalinen työympäristö
Poikkeamaportaalin käyttöönotto paransi Skanskan rakennustyömaiden turvallisuudesta kerättävän tiedon määrää ja laatua
21.11.2023
IT-ulkoistus
Teknologian hyödyntäminen vie Pelicansin uusiin ulottuvuuksiin jäällä ja sen ulkopuolella
13.11.2023
Asiakaspalvelu
Secto Automotive luottaa Advanian ammattitaitoon laadukkaan asiakaspalvelujärjestelmän kehityksessä
29.08.2023


Digitaalinen työympäristö
Keski-Suomen hyvinvointialue sujuvoittaa asiakkaiden ja henkilöstön arkea pilveen rakennetulla potilasohjearkistolla
03.05.2023