Asiakaspalvelu 29.08.2023

Secto Automotive luottaa Advanian ammattitaitoon laadukkaan asiakaspalvelujärjestelmän kehityksessä

Secto Automotive on vuonna 2007 perustettu leasingpalveluihin ja automyyntiin keskittynyt kotimainen palveluyritys. Secton missiona on tarjota asiakkaille mutkatonta ja vastuullista autoilun arkea. Ensiluokkaisen asiakaspalvelun kulmakivenä toimii monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä Freshdesk, jota yritys kehittää tiiviissä yhteistyössä Advanian kanssa.

“Meillä on Advanian kautta ollut jo pitkään käytössä Freshdeskin järjestelmä, jota käytämme asiakaspalvelussamme. Aluksi hankimme palvelun suoraan Freshdeskiltä, mutta pian totesimme tarvitsevamme tueksi kumppanin, joka osaisi kehittää järjestelmää vastaamaan paremmin meidän tarpeisiin. Tässä Advania on osoittautunut todella isoksi avuksi”, kertoo Secto Automotiven Digitaalisen liiketoiminnan johtaja Jani Rantanen.

Asiantunteva IT-kumppani auttaa kehittämään toimivia ratkaisuja liiketoiminnan tarpeisiin

Secto Automotive hyödyntää Freshdeskiä muun muassa asiakaspalveluun sekä sisäisten tukipyyntöjen käsittelemiseen. Advania on auttanut kehittämään järjestelmää yrityksen tarpeisiin, huolehtien samalla loppukäyttäjien kattavasta kouluttamisesta.

 “Advania on toiminut tärkeänä tukena järjestelmän kehittämisessä ja he ovat esimerkiksi hoitaneet lisenssien hankinnat puolestamme. Järjestämme heidän kanssaan säännöllisesti yhteisiä workshoppeja, joissa käymme läpi ajankohtaisia kysymyksiä ja haasteita järjestelmän saralla. Advanian asiantuntijat ovat todellakin auttaneet meitä saamaan enemmän irti Freshdeskin tuotteesta, minkä lisäksi he ovat huolehtineet myös työntekijöiden koulutuksesta. Koemme, että arki on helpottunut hurjasti Advanian palveluiden myötä, koska meidän ei tarvitse enää painia yksin järjestelmäongelmien kanssa”, Jani kuvailee.

Monikanavaisella asiakaspalvelujärjestelmällä tähdätään ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen

Janin mukaan asiantunteva IT-kumppani on helpottanut yrityksen arkea monin tavoin. Tehostunut asiakaspalvelu ja sen kattava raportointi ovat vain esimakua eduista, joita tiivis yhteistyö on tuonut mukanaan.

“Olemme saaneet Advanialta tärkeää tukea, ja he ovat auttaneet meitä kehittämään toimivia ratkaisuja Freshdeskiin. Asiantuntevan kumppanin ansiosta meidän ei tarvitse ratkaista ongelmia itse, mikä säästää aikaa muihin tehtäviin. Järjestelmäuudistukset ovat tehostaneet ja helpottaneet asiakaspalvelua, minkä lisäksi olemme saaneet kattavaa raportointia ja dataa ulos järjestelmästä. Tämän datan avulla olemme pystyneet kehittämään toimintaamme entistäkin paremmaksi”, Jani toteaa. 

Vahva ja proaktiivinen yhteistyö tuottaa tulosta

Jani muistelee kulunutta yhteistyötä kiitollisin mielin. Vaikka Freshdeskin saralla onkin jo otettu merkittäviä edistysaskelia, jatketaan kehitystyötä toimivaksi todetulla tiimillä myös tulevaisuudessa.

“Advania on luotettava ja kotimainen kumppani, jonka kanssa yhteistyö on ollut toimivaa. Advanialla meitä palvelee nimetty yhteyshenkilö, mikä on ollut meidän mielestämme todella toimiva ja selkeä järjestely. Meistä on ollut mukavaa kehittää yhdessä asioita Advanian porukan kanssa. He ovat suositelleet meille oma-aloitteisesti uusia ratkaisuja ja tuoneet omaa asiantuntemustaan vahvasti esille kehitystyössä”, Jani kuvailee.

Jos Youtubesta upotettu video ei näy sivulla, klikkaa tästä

 


Katso myös

Asiakaspalvelu
20.10.2021

Häiriötilanteiden hallinta puheluilla

VR Groupin junaliikenteen häiriötilanteiden hallinnan operaatiokeskuksen puhelinjärjestelmän uusimisen tullessa ajankohtaiseksi järjestettiin kilpailutus. Tavanomainen contact center -ratkaisu ei olisi sopinut tarpeeseen,...