Avarn Security on turvapalveluyritys ja turvallisuusteknologian asiantuntija, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Avarn Securityn ja Advanian pitkä yhteistyö siirtyi pilveen, kun Avarn Securityn hälytyskeskus ja asiakaspalvelu otti käyttöön Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisun. Siirtoprojekti vanhasta järjestelmästä uuteen sujui nopeasti ja vaivattomasti. Uuden, edistyksellisen järjestelmän ansiosta hälytyskeskus on onnistunut tehostamaan palveluaan ja parantamaan asiakaskokemuksen laatua. Lisäksi se on helpottanut hälytyskeskuspäivystäjien päivittäistä työtä.
“Advania tuottaa meille laadukkaat puhelinpalvelut pilvipohjaisella Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisulla. Tarjoamme turvapalveluita valtakunnallisesti ja asiakkaan tarpeiden vaatiessa myös yli valtakunnan rajojen, ja näihin tarpeisiin Genesys Cloud on vastannut erinomaisesti. Advania auttoi meitä uuden järjestelmän käyttöönotossa, minkä lisäksi he tarjoavat meille kaikki järjestelmän ylläpitoon liittyvät palvelut”, kertoo hälytyskeskuspäivystäjä Atso Merikallio.
Monipuolinen ja skaalautuva Genesys Cloud takaa ketterän asiakaspalvelun
Työ Avarn Securityn hälytyskeskuksessa on usein kiireistä, sillä tehtävät tulee vastaanottaa ja välittää nopeasti eteenpäin. Innovatiivinen Genesys Cloud helpottaa asiakaspalvelijan työtä älykkäällä ja ennakoivalla kontaktien reitityksellä.
"Jokaisella asiakkaallamme on omat vaatimuksensa kontaktoinnin suhteen, ja Genesys Cloudin monipuoliset ominaisuudet ovat vastanneet näihin tarpeisiin erinomaisesti. Lisäksi Advanian tiimi on auttanut räätälöimään kokonaisuutta siten, että se palvelee asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Koen, että Genesys Cloud helpottaa päivittäistä työtämme hälytyskeskuksessa merkittävästi”, Merikallio tiivistää.
Myös palveluesihenkilönä työskentelevä Annika Ekebom on ollut tyytyväinen uuteen asiakaspalveluratkaisuun. Hektisessä hälytyskeskuksessa arvostetaan erityisesti Genesys Cloudin toimintavarmuutta sekä helppokäyttöisyyttä.
“Siirtyminen pilvipohjaiseen palveluun sujui ongelmitta ja järjestelmän toimintavarmuus on onnistunut vakuuttamaan meidät. Genesys Cloud on integroitu osaksi tuotantoa hälytyskeskuksessa ja muualla organisaatiossamme, mikä tehostaa ja sujuvoittaa työskentelyämme”, Ekebom kertoo.
Advanian kokonaisvaltainen palvelu tähtää huippuluokkaiseen asiakaskokemukseen
Ekebom korostaa, että yhteistyön parasta antia on ollut luotettavuus; Advanian tiimi on aktiivisesti esittänyt kehitysideoita ja pitänyt Avarn Securityn ajan tasalla järjestelmään liittyvissä asioista. Yhteistyön myötä hälytyskeskus on pystynyt parantamaan palvelun laatua sekä tehostamaan asiakaspalveluprosessia.
Jos Youtubesta upotettu video ei näy sivulla, klikkaa tästä.
Jos haluat keskustella yrityksesi asiakaspalveluratkaisuista, laita meille yhteydenottopyyntö!