
Genesys Cloud CX
Kokonaisvaltainen asiakaspalveluratkaisu pilvessä.

Asiakaspalvelujärjestelmät koetaan usein työläiksi ottaa käyttöön ja kehittää. Pilvipohjainen Genesys Cloud CX -asiakaspalveluratkaisu on kuitenkin nopea ottaa käyttöön. Advania auttaa organisaatiotasi sekä ratkaisun käyttöönotossa että asiakaskokemuksen jatkuvassa kehittämisessä parhaiden käytäntöjen mukaisesti.
Genesys Cloudissa kaikki kontaktikanavat saadaan reititettyä saman järjestelmän kautta intuitiiviseen selainpohjaiseen käyttöliittymään. Kun kokonaisuus on huolellisesti suunniteltu ja organisaatiollesi räätälöity, koko asiakaspalveluprosessi tehostuu niin asiakaspalvelijan kuin asiakkaankin näkökulmasta: hyvin toimiva ratkaisu varmistaa, että asiakkaat tavoittavat organisaation haluamansa kanavan kautta ja saavat nopeasti vastauksen yhteydenottoonsa.
Genesys Cloudin etuja
Tehokkuus ja dynaamisuus
Järjestelmä mukautuu tarpeiden muuttuessa, esimerkiksi käyttäjien lisääntyessä tai uusi palvelukanavia käyttöön otettaessa. Ratkaisu ei vaadi asennuksia työasemille, mikä mahdollistaa palvelun dynaamisen käyttöönoton ja kehityksen.
Lisensointi voidaan tarjota joko nimettyihin tai yhtäaikaisiin käyttäjiin perustuen, ja laskutus tapahtuu käytön mukaan.
Palvelun laatu ja vakaus
Ketterät kehitysmahdollisuudet
Genesys Cloud integroituu saumattomasti muihin liiketoiminnan järjestelmiin ja työkaluihin. Lisäksi kattavat ja avoimet rajapinnat mahdollistavat liittämisen organisaation omiin järjestelmiin.
Älykäs automaatio ja reaaliaikainen analytiikka
Kehittyneet tekoälytoiminnot automatisoivat rutiinitehtäviä ja analysoivat asiakasdataa ennakoivasti. Reaaliaikainen analytiikka auttaa seuraamaan suorituskykyä ja parantamaan päätöksentekoa nopeasti.
Genesys jälleen kärkisijalle Gartnerin selvityksessä – jo 10. vuosi peräkkäin!
Integroi Genesys Cloud
& CRM
Tiesitkö, että monikanavaisen asiakaspalvelun integroiminen CRM:ään on todellinen win-win-win-win?
- Järjestelmien nopea, tekoälyä hyödyntävä tiedonvaihto on askel erinomaiseen asiakaskokemukseen.
- Rutiinivaiheiden automatisointi tehostaa ja selkeyttää asiakasneuvojan työtä.
- Esihenkilö saa automaattiset raportit sekä helppoutta työvuorojen resurssointiin ja suunnitteluun.
- Nopeutunut asiointi tuo viime kädessä yritykselle merkittäviä kustannussäästöjä.
Genesys Cloud integroituu helposti esimerkiksi Salesforceen ja Microsoft Dynamicsiin. Käyttöönotto vie vain muutaman viikon.
Ota Advania avuksi Genesys Cloudin käyttöönottoon ja kehittämiseen
Genesys Gold Partner -kumppanina Advanialla on todennettu kyvykkyys toteuttaa asiakaspalveluratkaisuja Genesyksen teknologioita hyödyntäen.
Teknisen asiantuntemuksen lisäksi käytettävissäsi on kokeneita liiketoimintakonsultteja, jotka yhdessä kanssasi varmistavat, että ratkaisu palvelee organisaatiosi tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla.
Pitkä kokemuksemme tietoliikenne- ja tietoturvakonsultoinnista varmistaa, että ratkaisun arkkitehtuuri suunnitellaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti.
Suunnittelemamme ja toteuttamamme valmiit integraatiot tehostavat toimintaanne. Meiltä löytyy myös valmiit ratkaisut muun muassa tietämyskannan ja tehtävienhallinnan toteuttamiseen Genesys Cloud -ympäristössä.
Asiakastarinoita


Toimintavarma Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisu sopii hälytyskeskuksen vaatimuksiin
18.01.2024
Advania tuotti Mehiläiselle kokonaisvaltaisen call center -puhelinpalvelujärjestelmän
02.08.2021Haluatko kuulla lisää?
Jos haluat keskustella modernin asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotosta tai olemassa olevien ratkaisujenne kehittämisestä, varaa aika asiantuntijaltamme tai laita meille yhteydenottopyyntö!