Genesys Cloud CX

Kokonaisvaltainen asiakaspalveluratkaisu pilvessä

CustomerService-Genesys

Asiakaspalvelujärjestelmät koetaan usein työläiksi ottaa käyttöön ja kehittää. Pilvipohjainen Genesys Cloud CX -asiakaspalveluratkaisu on kuitenkin nopea ottaa käyttöön. Advania auttaa organisaatiotasi sekä ratkaisun käyttöönotossa että asiakaskokemuksen jatkuvassa kehittämisessä parhaiden käytäntöjen mukaisesti. 

Genesys Cloudissa kaikki kontaktikanavat saadaan reititettyä saman järjestelmän kautta intuitiiviseen selainpohjaiseen käyttöliittymään. Kun kokonaisuus on huolellisesti suunniteltu ja organisaatiollesi räätälöity, koko asiakaspalveluprosessi tehostuu niin asiakaspalvelijan kuin asiakkaankin näkökulmasta: hyvin toimiva ratkaisu varmistaa, että asiakkaat tavoittavat organisaation haluamansa kanavan kautta ja saavat nopeasti vastauksen yhteydenottoonsa.
 

Genesys Cloudin etuja

Tehokkuus ja dynaamisuus

Järjestelmä mukautuu tarpeiden muuttuessa, esimerkiksi käyttäjien lisääntyessä tai uusi palvelukanavia käyttöön otettaessa. Ratkaisu ei vaadi asennuksia työasemille, mikä mahdollistaa palvelun dynaamisen käyttöönoton ja kehityksen.

Lisensointi voidaan tarjota joko nimettyihin tai yhtäaikaisiin käyttäjiin perustuen, ja laskutus tapahtuu käytön mukaan.

Palvelun laatu ja vakaus
Toimintavarma Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisu on helposti hallittava kokonaisuus, joka on erittäin vikasietoinen mikropalveluihin perustuvan selkeän arkkitehtuurin ansiosta. Se on myös tietoturvaserfifioitu.
Ketterät kehitysmahdollisuudet

Genesys Cloud integroituu saumattomasti muihin liiketoiminnan järjestelmiin ja työkaluihin. Lisäksi kattavat ja avoimet rajapinnat mahdollistavat liittämisen organisaation omiin järjestelmiin.

Älykäs automaatio ja reaaliaikainen analytiikka

Kehittyneet tekoälytoiminnot automatisoivat rutiinitehtäviä ja analysoivat asiakasdataa ennakoivasti. Reaaliaikainen analytiikka auttaa seuraamaan suorituskykyä ja parantamaan päätöksentekoa nopeasti.

2024 Gartner®Magic Quadrant™for Contact Centre as a Service

Genesys jälleen kärkisijalle Gartnerin selvityksessä – jo 10. vuosi peräkkäin!

advania278sp_600x600

Ota Advania avuksi Genesys Cloudin käyttöönottoon ja kehittämiseen

Genesys Gold Partner -kumppanina Advanialla on todennettu kyvykkyys toteuttaa asiakaspalveluratkaisuja Genesyksen teknologioita hyödyntäen.  

Teknisen asiantuntemuksen lisäksi käytettävissäsi on kokeneita liiketoimintakonsultteja, jotka yhdessä kanssasi varmistavat, että ratkaisu palvelee organisaatiosi tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla.

Pitkä kokemuksemme tietoliikenne- ja tietoturvakonsultoinnista varmistaa, että ratkaisun arkkitehtuuri suunnitellaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti.

Suunnittelemamme ja toteuttamamme valmiit integraatiot tehostavat toimintaanne. Meiltä löytyy myös valmiit ratkaisut muun muassa tietämyskannan ja tehtävienhallinnan toteuttamiseen Genesys Cloud -ympäristössä. 

 

Asiakastarinoita

Katso kaikki asiakastarinat
Genesys Cloud CX

Haluatko kuulla lisää?

Jos haluat keskustella modernin asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotosta tai olemassa olevien ratkaisujenne kehittämisestä, varaa aika asiantuntijaltamme tai laita meille yhteydenottopyyntö!