Asiakaskokemusratkaisut

Genesys Cloud CX

Kokonaisvaltainen asiakaspalveluratkaisu pilvessä.

Genesys Cloud CX

Asiakaspalvelujärjestelmät koetaan usein työläiksi ottaa käyttöön ja kehittää. Pilvipohjainen Genesys Cloud CX -asiakaspalveluratkaisu on kuitenkin nopea ottaa käyttöön. Advania auttaa organisaatiotasi sekä ratkaisun käyttöönotossa että asiakaskokemuksen jatkuvassa kehittämisessä parhaiden käytäntöjen mukaisesti. 

Genesys Cloudissa kaikki kontaktikanavat saadaan reititettyä saman järjestelmän kautta intuitiiviseen selainpohjaiseen käyttöliittymään. Kun kokonaisuus on huolellisesti suunniteltu ja organisaatiollesi räätälöity, koko asiakaspalveluprosessi tehostuu niin asiakaspalvelijan kuin asiakkaankin näkökulmasta: hyvin toimiva ratkaisu varmistaa, että asiakkaat tavoittavat organisaation haluamansa kanavan kautta ja saavat nopeasti vastauksen yhteydenottoonsa.
 

Genesys Cloudin etuja

Genesys Cloud - Tehokkuus ja dynaamisuus
Tehokkuus ja dynaamisuus

Järjestelmä mukautuu tarpeiden muuttuessa, esimerkiksi käyttäjien lisääntyessä tai uusi palvelukanavia käyttöön otettaessa. Ratkaisu ei vaadi asennuksia työasemille, mikä mahdollistaa palvelun dynaamisen käyttöönoton ja kehityksen.

Lisensointi voidaan tarjota joko nimettyihin tai yhtäaikaisiin käyttäjiin perustuen, ja laskutus tapahtuu käytön mukaan.

Genesys Cloud - Palvelun laatu ja vakaus
Palvelun laatu ja vakaus
Toimintavarma Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisu on helposti hallittava kokonaisuus, joka on erittäin vikasietoinen mikropalveluihin perustuvan selkeän arkkitehtuurin ansiosta. Se on myös tietoturvaserfifioitu.
Genesys Cloud - Ketterät kehitysmahdollisuudet
Ketterät kehitysmahdollisuudet

Genesys Cloud integroituu saumattomasti muihin liiketoiminnan järjestelmiin ja työkaluihin. Lisäksi kattavat ja avoimet rajapinnat mahdollistavat liittämisen organisaation omiin järjestelmiin.

Genesys Cloud - Älykäs automaatio ja reaaliaikainen analytiikka
Älykäs automaatio ja reaaliaikainen analytiikka

Kehittyneet tekoälytoiminnot automatisoivat rutiinitehtäviä ja analysoivat asiakasdataa ennakoivasti. Reaaliaikainen analytiikka auttaa seuraamaan suorituskykyä ja parantamaan päätöksentekoa nopeasti.

2024 Gartner®Magic Quadrant™for Contact Centre as a Service

Genesys jälleen kärkisijalle Gartnerin selvityksessä – jo 10. vuosi peräkkäin!

Säästä aikaa ja rahaa

Integroi Genesys Cloud
& CRM

Tiesitkö, että monikanavaisen asiakaspalvelun integroiminen CRM:ään on todellinen win-win-win-win?

  • Järjestelmien nopea, tekoälyä hyödyntävä tiedonvaihto on askel erinomaiseen asiakaskokemukseen.
  • Rutiinivaiheiden automatisointi tehostaa ja selkeyttää asiakasneuvojan työtä.
  • Esihenkilö saa automaattiset raportit sekä helppoutta työvuorojen resurssointiin ja suunnitteluun.
  • Nopeutunut asiointi tuo viime kädessä yritykselle merkittäviä kustannussäästöjä.

Genesys Cloud integroituu helposti esimerkiksi Salesforceen ja Microsoft Dynamicsiin. Käyttöönotto vie vain muutaman viikon.

Ota Advania avuksi Genesys Cloudin käyttöönottoon ja kehittämiseen

Genesys Elite Partnerina Advanialla on todennettu kyvykkyys toteuttaa asiakaspalveluratkaisuja Genesyksen teknologioita hyödyntäen.  

Teknisen asiantuntemuksen lisäksi käytettävissäsi on kokeneita liiketoimintakonsultteja, jotka yhdessä kanssasi varmistavat, että ratkaisu palvelee organisaatiosi tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla.

Pitkä kokemuksemme tietoliikenne- ja tietoturvakonsultoinnista varmistaa, että ratkaisun arkkitehtuuri suunnitellaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti.

Suunnittelemamme ja toteuttamamme valmiit integraatiot tehostavat toimintaanne. Meiltä löytyy myös valmiit ratkaisut muun muassa tietämyskannan ja tehtävienhallinnan toteuttamiseen Genesys Cloud -ympäristössä. 

Genesys Cloudin käyttöönotto kannattaa nähdä sijoituksena eikä kuluna – pystymme lukujen avulla näyttämään, että se maksaa itsensä takaisin parantuneena asiakas- ja työntekijäkokemuksena!

UKK

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

Miten Genesys Cloud eroaa muista asiakaspalveluratkaisuista?

Genesys Cloudin vahvuuksia ovat esimerkiksi

  • monikanavaisuus (kaikki palvelukanavat yhdessä näkymässä)
  • skaalautuu kaikenkokoisille organisaatioille
  • laajat integrointimahdollisuudet
  • tekoälyn hyödyntäminen
  • helppo käyttöönotto ilman suuria alkuinvestointeja. 
Miten Genesys Cloudin hinnoittelu toimii?

Hinnoittelu määräytyy yleensä käyttäjämäärän ja valittujen ominaisuuksien perusteella. Tilausmalleja on kolme: nimetyt käyttäjät, yhtäaikaiset käyttäjät tai käyttöon perustuva.  Ratkaisua on helppo skaalata tarpeiden kasvaessa.

Mistä tiedän, onko Genesys Cloud juuri meille sopiva vaihtoehto?

Advania esittelee Genesys Cloudia mielellään, jotta saatte käsityksen sen soveltuvuudesta organisaatiollenne. Palvelua on tarvittaessa mahdollista myös kokeilla rajoitetun ajan sitoumuksetta.

Minkä kokoisille yrityksille Genesys Cloud parhaiten soveltuu?

Genesys Cloud soveltuu hyvin sekä pienille, keskisuurille että suurille asiakaspalveluorganisaatioille. Ketteränä pilvipalveluna se on nopea ottaa käyttöön, ja helppokäyttöisenä se tuottaa nopeasti tuloksia organisaation koosta riippumatta.  

Jos asiakaspalvelijoiden määrä organisaatiossanne on vähintään 10 henkeä, olemme varmoja, että Genesys Cloud auttaa kohentamaan asiakaskokemustanne. 

Miten tietoturva on huomioitu Genesys Cloudissa?

Erittäin kattavasti. Genesys Cloudin alan parhaisiin käytäntöihin perustuva tietoturva-arkkitehtuuri hyödyntää monikerroksista suojausta, vahvaa salausta ja roolipohjaista pääsynhallintaa. Luonnollisesti Genesys Cloud noudattaa tietosuojalainsäädäntöjä, kuten GDPR:ää, sekä kerää vain välttämättömiä tietoja.  

Genesys Cloudilla on mm. ISO 27001-, SOC 2/3- ja PCI DSS -sertifikaatit. ISO 27001 löytyy myös Advania Finlandilta itseltään.  

Alustaa valvotaan 24/7, ja se hyödyntää automaattisia hälytyksiä ja reagointijärjestelmiä uhkien havaitsemiseksi ja torjumiseksi. Advania  perehdyttää mielellään käyttäjät ratkaisun tietoturvalliseen käyttöön. 

Miten Genesys Cloudissa hyödynnetään tekoälyä?

Hyvin monella tavalla. Asiakaskontakteja käsittelevät älykkäät voice- ja chatbotit oppivat kysymyksistä ja antavat entistä tarkempia vastauksia. Tekoäly osaa yhdistää CRM:n asiakastietoja ja ohjata yhteydenoton suoraan esimerkiksi aikaisemmalle asiakasneuvojalle, mikä usein parantaa asiakaskokemusta. Reaaliaikaisissa keskusteluissa tekoäly tunnistaa ja analysoi avainsanoja ja tunnetiloja, mikä auttaa asiakasneuvojia tarjoamaan parempia ratkaisuja. Tekoälyä voidaan käyttää myös ennustamaan contact centerin resurssitarpeita, aikataulutusta ja työnsuunnittelua.  

Genesysin natiivien tekoälyominaisuuksien lisäksi Genesysiin on mahdollista integroida esimerkiksi Advania AI Hub

Voiko Genesys Cloudilla tehdä työvuorosuunnittelua?

Kyllä voi. Genesys Cloud sisältää Workforce Engagement Management (WEM) -kokonaisuuden, joka mahdollistaa mm. työvuorojen suunnittelun ja optimoinnin. Tekoälyä hyödyntävän, ennustavan analytiikan avulla voidaan arvioida tulevat resurssitarpeet ja varmistaa oikea määrä työntekijöitä oikeaan aikaan sekä luoda automaattisesti työaikatauluja. Työntekijöillä on mahdollisuus tarkastella vuorojaan ja tehdä muutospyyntöjä. Tarvittaessa työvuorosuunnittelua voi päivittää reaaliajassa.

WEM-kokonaisuus sisältää myös useita muita työntekijäkokemusta parantavia ominaisuuksia, joista Advania kertoo mielellään lisää!

Genesys Cloud CX

Haluatko kuulla lisää?

Jos haluat keskustella modernin asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotosta tai olemassa olevien ratkaisujenne kehittämisestä, varaa aika asiantuntijaltamme tai laita meille yhteydenottopyyntö!