Yksikään yritys ei halua säätää tietotekniikan kanssa, vaan keskittää voimavarat omaan liiketoimintaan ja sen kehittämiseen.
Sujuva IT-arki
Me Advanialla uskomme sujuvan IT-kokemuksen tärkeyteen. Harva tietotekniikan käyttäjä haluaa käyttää aikaansa turhaan säätämiseen. Yrityksissä kaivataan huolettomuutta ja varmuutta, jossa laitteet ja ohjelmistot ovat kohdillaan tarpeen ja käytön mukaan. Sen lisäksi saat tukea IT-ongelmiin silloin, kun sitä tarvitset.
Olemme luoneet tarkistuslistan, jonka väittämien avulla voit kartoittaa yrityksenne loppukäyttäjäpalveluiden ja Service Desk -palvelun tarvetta.
Tarkistuslistassa käsittelemme muun muassa näitä aiheita:
Olemme luoneet tarkistuslistan, jonka väittämien avulla voit kartoittaa yrityksenne loppukäyttäjäpalveluiden ja Service Desk -palvelun tarvetta.
Tarkistuslistassa käsittelemme muun muassa näitä aiheita:
- Toimivan Service Deskin tunnusmerkkejä
- Identiteetin- ja pääsynhallinta
- Laite- ja ohjelmistohallinta.