Lataa tarkistuslista

Loppukäyttäjä-
palvelut ja
Service Desk

Tämä pdf-muotoinen tarkistuslista auttaa hahmottamaan oman yrityksen Service Deskin ja loppukäyttäjäpalveluiden tarpeen.

loppukayttajapalvelut-ja-service-desk-lataa-advanian-opas

 

Yksikään yritys ei halua säätää tietotekniikan kanssa, vaan keskittää voimavarat omaan liiketoimintaan ja sen kehittämiseen. 

Loppukäyttäjäpalvelut & Service Desk

Sujuva IT-arki

Me Advanialla uskomme sujuvan IT-kokemuksen tärkeyteen. Harva tietotekniikan käyttäjä haluaa käyttää aikaansa  turhaan säätämiseen. Yrityksissä kaivataan  huolettomuutta ja varmuutta, jossa laitteet ja ohjelmistot ovat kohdillaan tarpeen ja käytön mukaan. Sen lisäksi saat tukea IT-ongelmiin silloin, kun sitä tarvitset.

Olemme  luoneet tarkistuslistan, jonka väittämien avulla voit kartoittaa yrityksenne loppukäyttäjäpalveluiden ja Service Desk -palvelun tarvetta.

Tarkistuslistassa käsittelemme muun muassa näitä aiheita:
  • Toimivan Service Deskin tunnusmerkkejä
  • Identiteetin- ja pääsynhallinta
  • Laite- ja ohjelmistohallinta.
Lataa Loppukäyttäjäpalvelut & Service Desk -tarkistuslista!