Kun asiakastyytyväisyys paranee prosentin, tuotto paranee 5 %.
Tämä käy ilmi EPSI:n ja Svenskt kvalitetsindexin tutkimuksesta, joka on toteutettu yhteistyössä Tukholman kauppakorkeakoulun kanssa.
Lataa oppaamme ja ota talteen vinkit kannattavan asiakaskokemuksen luomiseen.
Asiakkaat ovat kyllästyneet odottamiseen, huonoon palveluun ja puutteelliseen toimintaan. He haluavat apua heti, tehokkaasti ja saumattomasti.
Tämä opas selventää, miten asiakaskohtaamisen kokonaisuutta voi hallita asiakaspalvelun kanavien, tiedolla johtamisen sekä strategisten valintojen ja työkalujen lähtökohdista.
Tämä opas selventää, miten asiakaskohtaamisen kokonaisuutta voi hallita asiakaspalvelun kanavien, tiedolla johtamisen sekä strategisten valintojen ja työkalujen lähtökohdista.