Lataa opas

Näin luodaan kannattava asiakaskokemus

Lataa opas ja opi miten saat rakennettua kannattavan asiakaskokemuksen 7 helpon vaiheen avulla. 

Nain-luodaan-kannattava-asiakaskokemus-lataa-advanian-opas

 

Kun asiakastyytyväisyys paranee prosentin, tuotto paranee 5 %. 

Tämä käy ilmi EPSI:n ja Svenskt kvalitetsindexin tutkimuksesta, joka on  toteutettu yhteistyössä Tukholman kauppakorkeakoulun kanssa.
Asiakaskokemus

Lataa oppaamme ja ota talteen vinkit kannattavan asiakaskokemuksen luomiseen.

Asiakkaat ovat kyllästyneet odottamiseen,  huonoon palveluun ja puutteelliseen  toimintaan. He haluavat apua heti, tehokkaasti ja saumattomasti.

Tämä opas selventää, miten asiakaskohtaamisen kokonaisuutta voi hallita asiakaspalvelun kanavien, tiedolla johtamisen sekä strategisten valintojen ja työkalujen lähtökohdista.