Freshdesk on asiakaspalvelujärjestelmä, joka skaalautuu tarpeen mukaan
Freshworksin Freshdeskin avulla käsittelet asiakkaiden yhteydenotot helposti. Freshdesk soveltuu sekä suoraviivaisesti ratkaistavien yhteydenottojen että monimutkaisempien asiakaspalvelutarpeiden hoitamiseen.
Freshdeskin edut:
- Monikanavainen pilvipohjainen ratkaisu, jossa eri kanavista saapuvien yhteydenottojen käsittely alkaa yhdestä pisteestä
- Hyödyntää valmiita vastauksia ja automaatioita
- Sisältää itsepalveluportaalin ja tietämyskannan (esim. usein kysytyt kysymykset) tiedon omatoimiseen etsimiseen
- Nopea käyttöönotto.
Freshdeskin ominaisuudet
Sujuva tehtävienhallinta
Freshdeskiin saat tiimikohtaiset postilaatikot, joihin yhteydenotot saa automaattisesti ohjattua. Järjestelmään tallennetut valmisvastaukset helpottavat ja nopeuttavat asiakaspalvelijoiden työtä. Myös tehtävien priorisointi onnistuu.
Tehokas ongelmanratkaisu
Järjestelmään tulleita tehtäviä voi jakaa pienempiin osiin. Niitä ratkaisemaan voi ottaa myös muita kuin asiakaspalveluhenkilöitä.
Samanlaisia pyyntöjä voi niputtaa, jolloin saat ratkaistua monta tehtävää kerralla.Raportointi
Freshdeskistä saat kattavaa raportointia suorituksen johtamisen tueksi. Voit rakentaa visualisoituja ja helppolukuisia raportteja tarpeesi mukaan. Kanava-, palvelu- ja asiakaspalvelijakohtaisia raportteja voi jakaa halutuille henkilöille ajastetusti.
Ota Advania tueksesi Freshdeskin käyttöönottoon
Kokeneet asiantuntijamme tukevat organisaatiotasi Freshdeskin käyttöönoton suunnittelussa ja itse käyttöönotossa. Meiltä saat paikallisen asiakaskohtaisen tuen ja mm. koulutuksen Freshdeskin käyttöön. Näin organisaatiosi saa järjestelmästä täydet hyödyt irti. Olemme pystyneet osoittamaan useille asiakkaillemme takaisinmaksuajan Freshdeskiin tehdylle investoinnille esimerkiksi käsittelyaikojen nopeutumisen myötä.
Autamme myös Freshdeskin jatkokehittämisessä organisaatiosi tarpeiden mukaan.
Haluatko kuulla lisää?
Jos haluat keskustella modernin asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotosta tai olemassa olevien ratkaisujenne kehittämisestä, varaa aika asiantuntijaltamme tai laita meille yhteydenottopyyntö!