Retta Isännöinti on yksi Suomen johtavista isännöintipalveluyrityksistä. Se otti käyttöön Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisun neljä vuotta sitten Advanian avustuksella, ja tulokset ovat olleet erinomaisia.
Asiakaspalvelujärjestelmät koetaan usein työläiksi ottaa käyttöön ja kehittää. Pilvipohjainen Genesys Cloud CX -asiakaspalveluratkaisu on kuitenkin nopea ottaa käyttöön. Advania auttaa organisaatiotasi sekä ratkaisun käyttöönotossa että asiakaskokemuksen jatkuvassa kehittämisessä parhaiden käytäntöjen mukaisesti.
Genesys Cloudissa kaikki kontaktikanavat saadaan reititettyä saman järjestelmän kautta intuitiiviseen selainpohjaiseen käyttöliittymään. Kun kokonaisuus on huolellisesti suunniteltu ja organisaatiollesi räätälöity, koko asiakaspalveluprosessi tehostuu niin asiakaspalvelijan kuin asiakkaankin näkökulmasta: hyvin toimiva ratkaisu varmistaa, että asiakkaat tavoittavat organisaation haluamansa kanavan kautta ja saavat nopeasti vastauksen yhteydenottoonsa.
Genesys Cloudin etuja
Tehokkuus ja dynaamisuus
Järjestelmä mukautuu tarpeiden muuttuessa, esimerkiksi käyttäjien lisääntyessä tai uusi palvelukanavia käyttöön otettaessa. Ratkaisu ei vaadi asennuksia työasemille, mikä mahdollistaa palvelun dynaamisen käyttöönoton ja kehityksen.
Lisensointi voidaan tarjota joko nimettyihin tai yhtäaikaisiin käyttäjiin perustuen, ja laskutus tapahtuu käytön mukaan.
Palvelun laatu ja vakaus
Ketterät kehitysmahdollisuudet
Genesys Cloud integroituu saumattomasti muihin liiketoiminnan järjestelmiin ja työkaluihin. Lisäksi kattavat ja avoimet rajapinnat mahdollistavat liittämisen organisaation omiin järjestelmiin.
Älykäs automaatio ja reaaliaikainen analytiikka
Kehittyneet tekoälytoiminnot automatisoivat rutiinitehtäviä ja analysoivat asiakasdataa ennakoivasti. Reaaliaikainen analytiikka auttaa seuraamaan suorituskykyä ja parantamaan päätöksentekoa nopeasti.
Genesys jälleen kärkisijalle Gartnerin selvityksessä – jo 10. vuosi peräkkäin!
Ota Advania avuksi Genesys Cloudin käyttöönottoon ja kehittämiseen
Genesys Gold Partner -kumppanina Advanialla on todennettu kyvykkyys toteuttaa asiakaspalveluratkaisuja Genesyksen teknologioita hyödyntäen.
Teknisen asiantuntemuksen lisäksi käytettävissäsi on kokeneita liiketoimintakonsultteja, jotka yhdessä kanssasi varmistavat, että ratkaisu palvelee organisaatiosi tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla.
Pitkä kokemuksemme tietoliikenne- ja tietoturvakonsultoinnista varmistaa, että ratkaisun arkkitehtuuri suunnitellaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti.
Suunnittelemamme ja toteuttamamme valmiit integraatiot tehostavat toimintaanne. Meiltä löytyy myös valmiit ratkaisut muun muassa tietämyskannan ja tehtävienhallinnan toteuttamiseen Genesys Cloud -ympäristössä.
Asiakastarinoita
Avarn Security on turvapalveluyritys ja turvallisuusteknologian asiantuntija, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Avarn Securityn ja Advanian pitkä yhteistyö siirtyi pilveen, kun Avarn Securityn hälytyskeskus ja...
Advanian ja Mehiläisen yhteinen taival alkoi vuonna 2018, kun Mehiläiselle lähdettiin yhdessä Advanian kanssa tuottamaan kokonaisvaltaista asiakaspalvelujärjestelmää. Mehiläisen tarkoituksena on tuottaa kaikki...
Haluatko kuulla lisää?
Jos haluat keskustella modernin asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotosta tai olemassa olevien ratkaisujenne kehittämisestä, varaa aika asiantuntijaltamme tai laita meille yhteydenottopyyntö!