Asiakaspalvelu 06.05.2021

Advanian toimintaa kehitetään yhteistyössä Jyväskylän yliopiston kanssa

Advania (silloinen Valtti Kumppanit) on aloittanut yhteistyön Jyväskylän yliopiston kanssa. Yhteistyön tavoitteena on kehittää Advanian tukipalveluiden asiakaskokemusta digitaalisin keinoin. Yhteistyö on osa Jyväskylän yliopiston Digitalization of Services -kurssia, jossa yliopiston maisteriopiskelijat keräävät ensin asiakashaastatteluiden myötä dataa, jonka pohjalta analysoidaan miten Valtin digitaalisia ratkaisuja voisi kehittää. 

”Haluamme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin ja tämä yhteistyö tarjoaa hyvän tavan kerätä kehitysideoita palvelumme parantamiseksi”, kertoo Advanian asiakaspalvelupäällikkö Tarja Hartikainen. Advanian ja Jyväskylän yliopiston yhteistyöllä pyritään kasvattamaan Advanian tietopohjaa ja tuomaan uusia näkökulmia toiminnan kehittämisen tueksi.

Yhteistyö on myös keino parantaa opiskelijayhteistyötä ja luoda linkkiä Advanian sekä Jyväskylän yliopiston opiskelijoiden välille. Jyväskylän yliopisto on Suomen suurimpia ja monialaisimpia tiedeyliopistoja.  Tietojärjestelmätieteen alan johtava järjestö AIS (Association for Information Systems) on julkaissut ranking-listan, joka perustuu julkaisuihin tietojärjestelmätieteen kahdeksassa arvostetuimmassa lehdessä viimeisen kolmen vuoden aikana. Jyväskylän yliopisto sijoittui Euroopan listassa kolmannelle sijalle, ottaen myös Suomen tietojärjestelmätieteen tutkimuksen kärkipaikan.

Tarja Hartikainen“Yhteinen matkamme on nyt alkamassa ja samalla käynnistyy Advanian tukipalveluiden matka kohti entistä digitaalisempaa toimintaa”, summaa Tarja Hartikainen.

Lisätietoa:


Tarja Hartikainen, +358 50 912 0222
Janne Herkama, +358 40 560 0964

Aiheeseen liittyvää