Contact Center Asiakaspalvelu Genesys Cloud Pilvipalvelut 24.10.2024

Retta Isännöinti hyödyntää Genesys Cloudia asiakaspalvelunsa kehittämiseen

Retta Isännöinti on yksi Suomen johtavista isännöintipalveluyrityksistä. Se otti käyttöön Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisun neljä vuotta sitten Advanian avustuksella, ja tulokset ovat olleet erinomaisia.

"Retta Isännöinti hallinnoi noin 6000 kiinteistöä, joissa on yhteensä yli 150 000 kotia. Asiakaskuntamme koostuu pääosin näiden kotien asukkaista ja osakkeenomistajista, mutta tärkeä kohderyhmä ovat myös taloyhtiöiden hallitusten jäsenet, joiden kanssa teemme tiivistä yhteistyötä. Tarve Genesys Cloudin kaltaiselle ratkaisulle syntyi asiakaspalvelurakenteestamme, joka koostuu ulkoistetusta puhelinpalvelusta, alueellisista asiakaspalvelutiimeistä ja keskitetystä back office -tiimistä", kertoo Retta Isännöinnin asiakaskokemusjohtaja Sanna Aalto.

Genesys Cloud tarjoaa monipuolisia työkaluja johtamisen tueksi

Retta Isännöinnillä Genesys Cloudia hyödynnetään resursoinnissa, raportoinnissa sekä asiakaspalvelussa. Sen lisäksi, että ratkaisu on tehostanut yrityksen toimintaa, on se myös tuonut uusia työkaluja esihenkilöille. Sanna kuvaa järjestelmän etuja seuraavasti:

"Älykkään reitityksen ansiosta puhelut ohjautuvat suoraan oikeille agenteille, ja ruuhkapiikkien aikana takaisinsoittopalvelu takaa, että asiakkaat saavat tarvitsemaansa apua. Reaaliaikaiset raportit puolestaan auttavat meitä optimoimaan resursseja ja ennustamaan tulevaa volyymia. Järjestelmän kautta voimme seurata agenttien suorituskykyä tarkasti, mikä tukee esihenkilötyötä ja laadunvalvontaa.”

Saumaton integraatio CRM-järjestelmään helpottaa asiakaspalvelijoiden työtä

Retta Isännöinti on integroinut Genesys Cloudin yrityksen käytössä olevaan Dynamics 365 CRM-järjestelmään. Integraation ansiosta CRM-järjestelmä hakee asiakkaan tiedot automaattisesti puhelinnumerolla, mikä helpottaa ja nopeuttaa agenttien eli asiakasneuvojien työtä.

"Genesys Cloudin helppokäyttöisyys ja loogisuus ovat sen vahvuuksia. Näemme puheluiden määrän reaaliajassa, ja voimme reagoida ruuhkatilanteisiin nopeasti lisäämällä käyttäjiä eri jonoihin. Integraatio CRM-järjestelmään helpottaa osaltaan asiakaspalvelua, kun kaikki tarvittava asiakastieto on helposti nähtävissä, eikä erillisiä muistiinpanoja tai järjestelmiä tarvita. Tämä kehitys näkyy myös asiakkaillemme, ja olemme saaneet heiltä paljon positiivista palautetta palvelun laadusta”, kertoo asiakaspalvelun tiiminvetäjä Marianne Heinonen.

Advania tarjoaa toimintavarman ja räätälöitävän asiakaspalveluratkaisun

Retta Isännöinti on sitoutunut tarjoamaan asiakkailleen erinomaista palvelua, ja Genesys Cloudin käyttöönotto on ollut merkittävä askel tämän tavoitteen saavuttamisessa. Asiakaskokemusjohtaja Sanna Aalto on tyytyväinen yhteistyöhön Advanian kanssa: kuluneiden vuosien aikana Genesys Cloud on toiminut moitteettomasti, ja sitä kehitetään edelleen vastaamaan paremmin yrityksen muuttuviin tarpeisiin.

"Kumppanuutemme Advanian kanssa on toiminut erinomaisesti. He tuntevat liiketoimintamme ja tarjoavat juuri meille sopivia ratkaisuja. Pidämme kolmen kuukauden välein läpikäyntejä, joissa tarkastelemme SLA-tilannetta ja Genesys Cloudin uusia ominaisuuksia, jotka voisivat olla meille hyödyllisiä. Ehdottomasti parasta yhteistyössä on Advanian ammattitaitoinen tuki ja nopea reagointikyky. Voin lämpimästi suositella heitä kumppaniksi muillekin, sillä yhteistyö on ollut sujuvaa, ja kirsikkana kakun päällä tiimi on äärimmäisen mukava,” kiteyttää Sanna.

Jos Youtubesta upotettu video ei näy sivulla, klikkaa tästä


Jos haluat keskustella yrityksesi asiakaspalveluratkaisuista, laita meille yhteydenottopyyntö!