Asiakaskokemus-
ratkaisut
Nosta asiakaskokemus uudelle tasolle.
Kaikki haluavat parempaa asiakaskokemusta
Asiakaspalvelun ja -kokemuksen kehittäminen on yhä useamman organisaation asialistalla. Teknologia on avainasemassa, jotta asiakkaasi saa oikeanlaista ja oikea-aikaista palvelua haluamallaan laitteella, haluamassaan kanavassa. Teknologian suunnittelun tulee perustua syvälliseen ymmärrykseen asiakkaan arjesta. Asiakkaan arki ohjaa myös meidän advanialaisten ajattelua.
Teknologiaan investoiva asiakas ansaitsee ihmisläheistä palvelua, jossa kumppani istuu samalla puolella pöytää ja auttaa palvelun koko elinkaaren ajan. Kaikkiin tarpeisiin ei sovi yksi ja sama teknologia. Vaihtoehtojen avoin harkinta on asiakkaan etu, sillä eri ratkaisut skaalautuvat eri tarkoituksiin ja kokoluokkiin.
Toimivat asiakaspalveluratkaisut helpottavat niin yrityksen oman henkilöstön kuin sidosryhmienkin arkea ja lisäävät tuottavuutta. Advanialta saat monikanavaiset asiakaspalveluratkaisut ja puheratkaisut.
Kumppanimme asiakaskokemusratkaisuissa
Cisco
Ciscon ratkaisuihin perustuvat tietoverkot mahdollistavat puheen, datan ja videokuvan turvallisen välittämisen ja jakamisen ajasta ja paikasta riippumatta.
Puheratkaisut
Reaaliaikaisten puheratkaisuiden avulla tehostat toimintaa ja parannat kannattavuutta. Osaamisemme ulottuu uusimmista teknologioista yhä käytössä olevaan vanhempaan laitesukupolveen.
Pystymme vastaamaan asiakkaamme monimutkaisiin vaatimuksiin markkinoiden parhailla teknologioilla, ja ratkaisut skaalautuvat eri tarkoituksiin ja kokoluokkiin.
Käyttötarpeen mukaan suunniteltu ja toteutettu ratkaisu auttaa alentamaan puheliikenteen kuluja.
“Kyky luoda tulevaisuuden asiakaspalveluratkaisuja on meillä Advanialla avainroolissa."
Director, Customer Experience and Voice Solutions
Katso myös
Retta Isännöinti on yksi Suomen johtavista isännöintipalveluyrityksistä. Se otti käyttöön Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisun neljä vuotta sitten Advanian avustuksella, ja tulokset ovat olleet erinomaisia.
Avarn Security on turvapalveluyritys ja turvallisuusteknologian asiantuntija, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Avarn Securityn ja Advanian pitkä yhteistyö siirtyi pilveen, kun Avarn Securityn hälytyskeskus ja...
Secto Automotive luottaa Advanian ammattitaitoon laadukkaan asiakaspalvelujärjestelmän kehityksessä
Secto Automotive on vuonna 2007 perustettu leasingpalveluihin ja automyyntiin keskittynyt kotimainen palveluyritys. Secton missiona on tarjota asiakkaille mutkatonta ja vastuullista autoilun arkea. Ensiluokkaisen...
Genesys Cloud -järjestelmän integrointi asiakkaan CRM-järjestelmään, kuten Dynamics 365 tai Salesforce, tuo yritykselle merkittävää etua. Integraatio yhdistää asiakaspalvelun ja myynnin työkalut saumattomasti yhteen,...
Tekoäly taitaa nykyään niin suomea kuin savoa ja koutsaa asiakaskohtaamisen kiukusta kiitokseen
Innostumme uudesta Minun on ollut tarkoitus kirjoittaa tästä asiasta jo muutama viikko sitten, mutta en ole ehtinyt. Asiakkaamme ovat olleet innostuneita samalla tavalla kuin itsekin ja olen priorisoinut tekemistäni...
Monikanavaisen asiakaspalvelun haasteet
”Valitettavasti en voi tehdä sopimukseen muutoksia chatissa, vaan teidän tulee soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 123 456.”
Haluatko kuulla lisää?
Jos haluat keskustella asiakaskokemuksenne kehittämisestä, laita meille yhteydenottopyyntö!