Retta Isännöinti on yksi Suomen johtavista isännöintipalveluyrityksistä. Se otti käyttöön Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisun neljä vuotta sitten Advanian avustuksella, ja tulokset ovat olleet erinomaisia.
Monikanavaiset asiakaspalvelu-
ratkaisut
Parempi asiakaskokemus toimivalla asiakaspalvelulla
Asiakaskokemus uudelle tasolle
Jatkuvan kohinan keskellä vain erinomaiset kohtaamiset muistetaan. Vapauta työntekijäsi olennaiseen ja tee asiakkaidesi yhteydenotoista vaivattomia. Advanialla on kattava kokemus monikanavaisista asiakaspalveluratkaisuista, joiden avulla tehostat toimintaa ja parannat asiakastyytyväisyyttä.
Toimintamme ytimessä on aito halu ymmärtää yritysten tarpeet ja pyrkiä aina yrityksen näkökulmasta parhaaseen ratkaisuun. Asiantuntijamme pystyvät antamaan kehitysehdotuksia ja tukea vuosien kokemuksella. Pystymme varaamaan organisaatioille myös oman henkilökohtaisen palvelupäällikön, joka ymmärtää asiakaspalvelun liiketoimintaa. Advanian palvelu kattaa ratkaisun koko elinkaaren: suunnittelun, toteutuksen, integraatiot, globaalin ympärivuorokautisen ylläpidon ja jatkokehityksen.
Pilvipohjaisella Contact Center -ratkaisulla kohti parempaa asiakaskokemusta
Moderni pilvipalveluratkaisu tukee ja tehostaa organisaatiosi asiakaskontaktien hallintaa eri kanavissa ja tekee arkipäivän tehtävistä sujuvampia. Käyttöönotto on helppoa ja nopeaa, ja tietoturvallinen järjestelmä on myös integroitavissa muihin palveluihin. Organisaation kasvun myötä tulevat muutokset voidaan toteuttaa ilman erillisiä asennuksia tai räätälöintiä. Advanialta saat apua sopivien ratkaisujen löytämiseksi.
Kilpailuetua asiakaspalvelujärjestelmällä
Monikanavaisesti toteutetut asiakaskokemusratkaisut parantavat asiakaspalveluanne ja tukevat liiketoimintaanne. Valitsemalla Advanian saat asiantuntevan kumppanin varmistamaan, että siirtymä moderniin asiakaspalveluun tapahtuu hallitusti ja kustannustehokkaasti. Kartoitamme kanssanne, että ratkaisut toteutetaan juuri oikealla teknologialla ja mitoitetaan tarkoituksenmukaisesti liiketoimintasi ehdoilla.
Asiakaskokemusratkaisumme skaalautuvat pk-yrityksistä globaaliin organisaatioon ja erittäin vaativiin viranomaisympäristöihin.
“Asiakassuhde Advanian kanssa on ollut positiivisesti toimintaa kehittävää. Asiakkaana ei aina itse tiedä mahdollisia ratkaisuja sekä ominaisuuksia, jota järjestelmän avulla pystytään tarjoamaan, mutta Advanian väki onnistuu jo lähes puolesta lauseesta ymmärtämään mitä asiakas tarvitsee. Yhteistyö on ollut luottamuksellista ja avointa”, Heino kehuu ja jatkaa: Advanialla on tahtotilana ottaa asiakkaan tarpeista selvää ja tarjota näihin erilaisia ratkaisuja.”
Palveluesimies, Mehiläinen
Katso myös
Avarn Security on turvapalveluyritys ja turvallisuusteknologian asiantuntija, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Avarn Securityn ja Advanian pitkä yhteistyö siirtyi pilveen, kun Avarn Securityn hälytyskeskus ja...
Secto Automotive luottaa Advanian ammattitaitoon laadukkaan asiakaspalvelujärjestelmän kehityksessä
Secto Automotive on vuonna 2007 perustettu leasingpalveluihin ja automyyntiin keskittynyt kotimainen palveluyritys. Secton missiona on tarjota asiakkaille mutkatonta ja vastuullista autoilun arkea. Ensiluokkaisen...
Genesys Cloud -järjestelmän integrointi asiakkaan CRM-järjestelmään, kuten Dynamics 365 tai Salesforce, tuo yritykselle merkittävää etua. Integraatio yhdistää asiakaspalvelun ja myynnin työkalut saumattomasti yhteen,...
Tekoäly taitaa nykyään niin suomea kuin savoa ja koutsaa asiakaskohtaamisen kiukusta kiitokseen
Innostumme uudesta Minun on ollut tarkoitus kirjoittaa tästä asiasta jo muutama viikko sitten, mutta en ole ehtinyt. Asiakkaamme ovat olleet innostuneita samalla tavalla kuin itsekin ja olen priorisoinut tekemistäni...
Monikanavaisen asiakaspalvelun haasteet
”Valitettavasti en voi tehdä sopimukseen muutoksia chatissa, vaan teidän tulee soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 123 456.”
Haluatko kuulla lisää?
Jos haluat keskustella yrityksesi asiakaspalveluratkaisuista, laitan meille yhteydenottopyyntö!