Loppukäyttäjäpalvelut
Sujuva ja tietoturvallinen työpäiväkokemus kaikille työntekijöille

Advanian loppukäyttäjäpalvelut pitää huolen asiakkaan IT-arjen sujuvuudesta ja tietoturvasta. Modulaarinen palvelukokonaisuus on tuotteistettu kattamaan kaikki loppukäyttäjän tarpeet alkaen IT-laitteiden elinkaarenhallinnasta laitehallinnan tehtäviin (sovellus-, tietoturva-, ajuri- ja käyttöjärjestelmäpäivitykset). Service Desk- ja lähitukipalvelut tarjoaa loppukäyttäjätuen joko etänä tai tarvittaessa paikan päällä.
Haluamme olla asiakkaillemme aito kumppani. Kehitämme asiakasympäristöjä ja palveluitamme jatkuvasti niin asiakkaidemme muuttuvien tarpeiden kuin alati muuttuvan maailman myötä. Näin varmistamme loppukäyttäjien työn sujuvuuden ja asiakkaidemme kilpailuedun myös tulevaisuudessa.
Laitehallinta
Advanian kattavan laitehallintapalvelun ansiosta loppukäyttäjillä on käytössään toimivat päätelaitteet, joiden ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät ovat ajan tasalla ja tietoturvallisia.
Laitteiden elinkaarenhallinta
Laitteiden elinkaarenhallintapalvelumme kattaa laitelogistiikan, huollot sekä laitteiden inventoinnin laiterekisteriin koko laitteen elinkaaren ajalta.

Service Desk- ja lähituki
Advanian Service Desk -palvelulla varmistat työasemien ja ohjelmistojen katkottoman toiminnan. Palvelujemme avulla saat IT-ympäristön tuen liiketoiminnallesi ja kehität IT-ympäristöäsi suunnitelmallisesti.
Mistä koostuu törkeän hyvä työpäiväkokemus?
Haluatko kuulla lisää?
Jos haluat keskustella törkeän hyvän työpäiväkokemuksen luomisesta loppukäyttäjäpalveluidemme avulla, laita meille yhteydenottopyyntö!