Moderni työympäristö

Loppukäyttäjäpalvelut

Sujuva ja tietoturvallinen työpäiväkokemus kaikille työntekijöille

Advanian loppukäyttäjäpalvelut

Advanian loppukäyttäjäpalvelut pitää huolen asiakkaan IT-arjen sujuvuudesta ja tietoturvasta. Modulaarinen palvelukokonaisuus on tuotteistettu kattamaan kaikki loppukäyttäjän tarpeet alkaen IT-laitteiden elinkaarenhallinnasta laitehallinnan tehtäviin (sovellus-, tietoturva-, ajuri- ja käyttöjärjestelmäpäivitykset). Service Desk- ja lähitukipalvelut tarjoaa loppukäyttäjätuen joko etänä tai tarvittaessa paikan päällä.

Haluamme olla asiakkaillemme aito kumppani. Kehitämme asiakasympäristöjä ja palveluitamme jatkuvasti niin asiakkaidemme muuttuvien tarpeiden kuin alati muuttuvan maailman myötä. Näin varmistamme loppukäyttäjien työn sujuvuuden ja asiakkaidemme kilpailuedun myös tulevaisuudessa.

Laitehallinta

Advanian kattavan laitehallintapalvelun ansiosta loppukäyttäjillä on käytössään toimivat päätelaitteet, joiden ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät ovat ajan tasalla ja tietoturvallisia.

Lue lisää
Laitteiden elinkaarenhallinta

Laitteiden elinkaarenhallintapalvelumme kattaa laitelogistiikan, huollot sekä laitteiden inventoinnin laiterekisteriin koko laitteen elinkaaren ajalta.

Lue lisää
Webinar
Service Desk- ja lähituki

Advanian Service Desk -palvelulla varmistat työasemien ja ohjelmistojen katkottoman toiminnan. Palvelujemme avulla saat IT-ympäristön tuen liiketoiminnallesi ja kehität IT-ympäristöäsi suunnitelmallisesti.  

Lue lisää
Työpäiväkokemukseen panostamalla saavutetaan törkeän motivoituneet työntekijät ja törkeitä kustannussäästöjä.

Mistä koostuu törkeän hyvä työpäiväkokemus?

Loppukäyttäjäpalvelut

Haluatko kuulla lisää?

Jos haluat keskustella törkeän hyvän työpäiväkokemuksen luomisesta loppukäyttäjäpalveluidemme avulla, laita meille yhteydenottopyyntö!